کسایی که مسمومیت بارداری گرفتن علائمشون چی بوده؟!

۵ پاسخ

من یکوچولو ورم پا داشتم دفع پروتئین ادرارم نشون داد فشارمم یکم میرفت بالا

مسمومیت بارداری علائمش بالا رفتن فشار...ورم شدید دست و پا و صورت...و سردرد شدید...و تاری دید و دوبینی و بد بینی هست

فشارمو کی بگیرم بهتره صبا یا بعد از ظهرا

فشارم پایینه فک کنم ناشتا ۹بود
یه بارم صبحونه خوردم ۱۱بود پروتئینم نمیدونم

نمیدونم من فقط از هفته ۱۵ فشارخونم میرفت بالا الان کنترل کردم چون کنترل نکنی مسمومیت میگیری

سوال های مرتبط

مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان نخودچی مامان مامان نخودچی هفته نوزدهم بارداری