۲ پاسخ

من مسمومیت بارداری داشتم ولی نمیدونستم و هیچ علایمی نداشتم حتی سه پلاس بوده برای ویزیت ماهانه رفتم دکتر ازورم پام شک کرد و ازمایش فرستاد ۳۷هفته بودم که رفتم اورژانسی عمل شدم از وقتی هم که وارد بیمارستان شدم فشارم بالا رفت تا ۱۲-۱۳روز بعد عمل فشارم شدیدا بالا بود

من بارداری اولم داشتم ۲۰ روز بستری بودم کیسه آب پاره شد ۳۴ هفته اورژانسی عمل شدم بچمم ۱۰ روز دستگاه رفت الانم ۷ سالشه

سوال های مرتبط