من مسمومیت بارداری داشتم ولی نمیدونستم و هیچ علایمی نداشتم حتی سه پلاس بوده برای ویزیت ماهانه رفتم دکتر ازورم پام شک کرد و ازمایش فرستاد ۳۷هفته بودم که رفتم اورژانسی عمل شدم از وقتی هم که وارد بیمارستان شدم فشارم بالا رفت تا ۱۲-۱۳روز بعد عمل فشارم شدیدا بالا بود
من بارداری اولم داشتم ۲۰ روز بستری بودم کیسه آب پاره شد ۳۴ هفته اورژانسی عمل شدم بچمم ۱۰ روز دستگاه رفت الانم ۷ سالشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.