خانما کریر تا چند وقت به درد میخوره

۶ پاسخ

تا ۷ ماه خوبه بنظرم

کریر زیاد خوب نیست هم سنگینه و هم داخلش گوده باعث میشه کمر بچه اذیت بشه
آغوشی و قنداق فرنگی بهتره
و یا از این مدل کریر ها که شبیه حصیری و بافتنی هستن تهشون تخت و صاف هست

ازمن ک تا۳ماه دیگه نموندتوش

بستگی به بچه داره الان پسر خاله من یک سال هست ماه هست به عنوان النکل بازی می کنه

تقریبا تا یه سالگی فک کنم شایدم کمتر

تا۶.۷ماه خوبه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی 🥺 مامان تو دلی 🥺 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی