خانما کریر تا چند ماهگی قابل استفادس

۱۵ پاسخ

سه چهار ماه

من گرفتم براتوخونه وماشین خیلی عالیه مثلابخوام غذادرست کنم میزارم بچه بمونه درهمون حال باهاش حرف میزنم ولی برابیرون کاربردنداره سنگینه

واسه سنگینی کاربردی نیست

خیلی بده خودش سنگینه بچه یکم بزرگ میشه دیگه واقعا اذیت کننده میشه

من تا 6ماه تو خونه هم داخلش بود همش

منکه اصلا نخریدم و اصلا بهش نیاز هم پیدا نکردم خیلی از اقلام در سیسمونی فقط جنبه تجملات داره کاربرد صفر...‌

من تا 6ماهگی یکسره عالیه مخصوصا تو ماشین

من بچه اولم تا ۶ ماهگی استفاده کردم به نظرم خیلی به درد میخوره

حس میکنم کریر خیلی سنگینه

به نظرم خیلی خیلی کم ، شاید فقط چند بار ازش استفاده کنی
من هر کیو دیدم میگن استفاده ای نداره و لازم نیست
منم نخریدم اخه حتی حمل و نقل بچه با اون سخت هم هست

بستگی به موندن بچه داره
واسه بچه های من تقریبا تا قبل از یک سال استفاده شد

مثلا حدودی چقد

نهایتا ۳ ماه

خیلی استفاده نمیشه

برای من خیلی کم استفاده شد

سوال های مرتبط

مامان پرنسسا👩‍❤️‍👩 مامان پرنسسا👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۶ ماهگی
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری