۵ پاسخ

بعد میگن دختر زود ب دنیا میاد.دخترای ما پرنسسن ب این راحتیا ول نمیکنن که

وای چقدر سخت منتظر موندن

انشالله به زودی زایمان کنی عزیزم

چندسانتی؟

نگران نباش به دنیا میاد برا منم 41 هفته بودم ک دنیا آمد

سوال های مرتبط

مامان ⭐⭐⭐ مامان ⭐⭐⭐ ۵ ماهگی
مامان miracle ✨ مامان miracle ✨ هفته دوازدهم بارداری
مامان miracle ✨ مامان miracle ✨ هفته دوازدهم بارداری
مامان فسقلی👣👩‍👧 مامان فسقلی👣👩‍👧 ۴ سالگی
مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی