وارد هفته ۳۹ شدم🥲🥲🥲میترسم

۷ پاسخ

منم خیلی میترسم از زایمان
بچه دومم هس الان فکر میکنم تپش قلب مگیرم خدا اسون کنه😥

😘😘😘

دعام کن منم ب این هفته ها برسم😭دیگه از استرس دارم میرم

نترس شجاع باش تو مامان قوی هستی تو مامان موچی هستی

این ترس رو همه دارن ولی باید بگیم این نیز بگذرد انشالله به خیر و خوشی میگذره همه چی

ترس ندارد ذوق داره 😍

طبیعی میزایی؟ 😢🥲

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۴ ماهگی