۶ پاسخ

نترس تا۴۰هفته وقت داری

حق داری استرس بگیری اگ میتونی سز کن

کدوم دکتر؟ طبیعی یا سزارین؟

هیچ استرس نگیر.زایمان دردنداره.درداقبلشوبایدتحمل کنی مثل پریودیه ولی شدیدتر.تا سربچه دربیادهمش تموووووم

من ۳۹هفته و یک روز زیمان کردم🥲
درد طبیعی کشیدم بچه نیومد سزارین شدم
۱۱هم سزارین شدم فردا مرخصم🥰

حق داری اگه میتونی سزارین کن عالیه

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی