واسه زمستون نینی کدوم قشنگتره؟

تصویر
۱۵ پاسخ

1قشنگه

۲.

۲بنظرم گرمترع

2....

اولیه

1 از کدوم پیجه؟

۲ قشنگه

۲

۱ مهمونی طوره و لباس محسوب میشه
شبیهشو واسه عید گرفتم
۲ حالت کاپشنی داره که رسیدی مقصد دربیاری از تنش

۲خوب برازمستون وبیرون ببریش

از نظر قشنگی هردوتاش خیلی خوشگلن😍😍
ولی خب ۱ بیشتر به درد پاییز میخوره چون گرماش خیلی زیاد نیست
۲ گرم‌تره و برای زمستون مناسب تره

یک‌ قشنگه‌

دوتاش وخوشگه ۱زیپ داره بهتره

۱ قشنگه

دومی خب خیلی گرم تره به نظرم

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان قند خونه❤️ مامان قند خونه❤️ ۱۲ ماهگی
مامان کوپولَک مامان کوپولَک ۱ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 💙مهراد 💙 مامان 💙مهراد 💙 ۱۰ ماهگی