کدوم اسم قشنگتره؟
کاوه
کیاشا

۸ پاسخ

کیاشا

با احترام هیچکدوم البته نظر شخصی منه آدم فکر میکنه شاهنامه باز کرده ببین این اسم ها خیلی اصیل و سنگینن برای کوچیکی بچه مناسب نیستن

کاوه...

کاوه قطعا

کیاشا

کیاشا

کاوه تلفظش بهترع

کیاشا

سوال های مرتبط

مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دل آرا 🩷 مامان دل آرا 🩷 ۱۱ ماهگی
مامان بچه ها مامان بچه ها هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سامیار👧🏻سلین مامان سامیار👧🏻سلین ۱۳ ماهگی