بهم میاد ۲۱ هفته باشم خخحح

تصویر
۱۰ پاسخ

آخی شکم نداری

لاتی وایسادی چرا 😂

نه عزیزم پیدانیس

باید از بغل بگیری.منم ۲۱ هفتم

تصویر

شکم از شش ماه به بعد بزرگ میشع اکثرا

آری آری😅

منم شکم ندارم🥲 مثل قبلم

نه خیلی شکم نداری بسلامتی ان شاالله

عین جنگجوها وایسادی😂😂اماده ای برای جنگ

از نیم رخ میگرفتی بیشتر میومد 😅

سوال های مرتبط

مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۳ ماهگی
مامان مامان ریسان مامان مامان ریسان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری