شروع ۲۱ هفتگی😍
۴۰۵/۱/۲۸
بیاید از علائم هفته ۲۱ بگید بهم

۳ پاسخ

بارز ترین علامت من تکون های بیشتر نی نیه و اینکه ضربه هاشو خیلی پایین حس میکنم انگار تو واژنمه

منم ۲۱ هفتگیم شروع شد 🤗 ان شالله به سلامتی هفته های آینده رو طی کنیم 🙂🥰🤲🏼

درد خفیف واژن داشتم

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۳ ماهگی
مامان معجزه خدا👧🏻🍼 مامان معجزه خدا👧🏻🍼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان طاهاوپارسا😘 مامان طاهاوپارسا😘 ۹ ماهگی