دوستان بیاید از ۲۰ هفته و ۲۱ هفته بگید علاعماتون درداتون

۴ پاسخ

فقط سردرد و سرگیجه ک گف بخاطر پلاکت خونته پایینه
اگه همین دندون درد لعنتی هم نباشه بهترین بارداریو میتونم بگم دارم ولی خب باید یجوری بسوزم دیگع 🥲

تهوع و ضعف دیگه ندارم خداروشکر
یه مقدار کمردرد دارم گاهی وقتا.زیادم راه میرم زیر دلم درد میگیره البته من فیبروم دارم فکرکنم بخاطر اونه

رفلاکس شدید، کمردرد و بهم ریختن ساعت خوابم🫠🫠

برگشت اسید معده من دوباره برگشته ماه اول و دوم اینجوری بودم خستگی دارم مخصوصا صبحا تا الان اصلا خستگی اینا نداشتم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دوتا شازده💙 مامان دوتا شازده💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان طاهاوپارسا😘 مامان طاهاوپارسا😘 ۹ ماهگی
مامان سورنا و سِوينا مامان سورنا و سِوينا ۷ ماهگی
مامان ۳ شاه پسر مامان ۳ شاه پسر هفته سی‌ام بارداری