فقط سردرد و سرگیجه ک گف بخاطر پلاکت خونته پایینه
اگه همین دندون درد لعنتی هم نباشه بهترین بارداریو میتونم بگم دارم ولی خب باید یجوری بسوزم دیگع 🥲
تهوع و ضعف دیگه ندارم خداروشکر
یه مقدار کمردرد دارم گاهی وقتا.زیادم راه میرم زیر دلم درد میگیره البته من فیبروم دارم فکرکنم بخاطر اونه
رفلاکس شدید، کمردرد و بهم ریختن ساعت خوابم🫠🫠
برگشت اسید معده من دوباره برگشته ماه اول و دوم اینجوری بودم خستگی دارم مخصوصا صبحا تا الان اصلا خستگی اینا نداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.