۴ پاسخ

من دیشب بیدار شدم دیدم ۴ ساعت طاق باز باز خوابیدم خطرناکه طاق باز؟

منم همینطور ، موقعی که نگرانم که تموم نخورده طاق باز میشم تکون میخوره خیالم راحت میشه

چون اذیت میشه خیلی دست و پا می زنه بیشتر از چند دقیقه به کمر نخواب یا بالشت بزار پشتت که کامل صاف نشی

منم
یابیفتم روشکمم
چون اینطوری اذیت میشه بعدلگدبارونم میکنه😂😂

سوال های مرتبط

مامان مامان معجزه خدا مامان مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری