از این عناب ها میگین خوبه برای تشکیل قلبش

تصویر
۵ پاسخ

من رفتم بازار دومدل عناب بود ریز بود یه مدل هم درشت حالا موندم چه فرقی داره اصن

شما ای یو ای انجام داده بودی؟

انار و بادام هم خوبه برای قلب

زیادی نخور بادوم بهتر

ارع بچه ام خوشگل مبکنه

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وششم بارداری