بچه ها چی بخورم قلبش تشکیل بشه گردو بخورم خوبه؟؟؟

۹ پاسخ

روزی ده دونه بادام درختی و خرما

صبح ناشتا ۲ تا عناب بخور

مغزیجات بخصوص بادام
خرما
عدسی وحبوبات

بادام حتمن بخور عالیه

عزیزم بادوم واسید فولیک خوبه

من بادام و گردو و خرما و عدس سبز میخوردم

مغزیجات

مغزیجات خام و اینکه بزن گوگل میاره برات چی خوبه برای تشکیل قلب

من شنیدم بادام خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان میران مامان میران هفته یازدهم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته دهم بارداری
مامان سبحان مامان سبحان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پاستیل 😍🩷 مامان پاستیل 😍🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری