۳ پاسخ

وای منم همینم.واژنم خیلی درد داره.ولی دکترم گفت طبیعیه.انگار هرچی جلوتر میره دردا بیشتر هم میشه

عفونت نیس طبیعی تا اخر بارداری این درد بیشتر هم میشه نگران نباش ونترس

اخ سر دخترم اینجوری نبودم

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین وتودلی مامان امیرحسین وتودلی هفته سی‌ام بارداری