اینم از ناهار امروز پناه بانو🥹🩷
عدسی خوشمزه

تصویر
۸ پاسخ

درشت نیست پسر من درست باشه نمیخوره☹️

من برای اولین بار دادم یبوست شد

پوست عدس نمیپره گلوش؟ دختر من نمیتونه قورت بده.. هرکاری میکنم پوسته هاش میمونه

پسر منم امروز نهارش عدسی بود

عزیزم عدسی و پختی پوست شو چ جوری جدا کردی؟

عزیزم عدس سنگین نمیشه واسه بچه من تا حال ندادم میگم نکنه دل درد بگیره

نوش جانش🌺

عدسی با چی پختی عزیزم؟

سوال های مرتبط

مامان 🩵آرکان👼گردالو مامان 🩵آرکان👼گردالو ۱۷ ماهگی
مامان کارن💙 مامان کارن💙 ۱ سالگی
مامان همتا ✨ مامان همتا ✨ ۱۲ ماهگی
مامان متین و هامین مامان متین و هامین ۱۲ ماهگی
مامان پرنســـا👧🏻🤍 مامان پرنســـا👧🏻🤍 ۱۱ ماهگی