۶ پاسخ

دردش بخاطر آب مقطرشه
دکتر من گفت اگر تونستی آب مقطر خارجی بزن اگرم نه آب خیلی کمی با پودش قاطی کن و بزن همه ی آب رو نزن

همشون یجور درد دارن ولی تحمل کن آخرش قشنگه😘😘

عزیزم خودت میزنی یا میبری بیرون بزنن ادم خودش میتونه بزنه؟

من اصلا درد نداشتم خیلی حساسی ب امپول فک کنم
بنظرم ستروناکس 6یچ دردی نداری حتی سینال اف یکم میسوزه ولی ستروناکس هیچی

خیلی درد داره و میسوزه جاش😭😭

امپول برای چیه

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان مامان نفس مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آینده🤲🏻 مامان آینده🤲🏻 قصد بارداری
منتظر پسته🥺🍓'. IUI. منتظر پسته🥺🍓'. IUI. قصد بارداری
منتظر پسته🥺🍓'. IUI. منتظر پسته🥺🍓'. IUI. قصد بارداری