37هفته یا37هفته وچندروزوزن نی نیاتون چندبود

۵ پاسخ

ینی فردا میری برا زایمان

۳۷ هفته ۴روززایمان کردم باوزن ۲۴۸۰

من ۳۶ هفته کامل بودم زایمانم کردم ۳۱۹۰

۳۶ هفته و خورده ۲۴۰۰ خیلی کمه

من 37هفته و1روز زایمان کردم با وزن3کیلو

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۴ ماهگی
مامان 🦋آرسام🦋 مامان 🦋آرسام🦋 ۱۱ ماهگی
مامان 😍دخترکم😍 مامان 😍دخترکم😍 ۱۰ ماهگی
مامان باران
جانان
🥰 مامان باران جانان 🥰 ۷ ماهگی
مامان فندوق🩵 مامان فندوق🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه💙🧿 مامان معجزه💙🧿 ۱۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی