۲ پاسخ

ببین دوره داره اصلا به بچه دارو نده ، خودش خوب میشه ، اسپری هم خوب نیست از این قطره های سدیم بریز براش زیاد بریز بعد با فین گیر تمیز کن

اسپره بینی خوبه

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۱۳ ماهگی