بچه هاتونو شب میریبید حموم

۱۰ پاسخ

بچه من خیلی گریه میکرد من کلا شبا میبردم ک حداقل چن ساعتی بخابه چون گفتن حموم شب برا بچه سنگین دیگ نبردم الان روز میبرم

ن من روز میبرم چون شبا سرده

ن شب خوب نیست حتی واسه ادم بزرگا هم خوب نیست تازه شبا هم سرده

تو زمستون و پاییز شبا نبرید بهتره البته اگه گرمای خونه خوبه و جایی نمی‌رید اشکالی نداره

نه شب سرده

نه من نمیبرم

اره....

اوکی میگم ببرم اخه شبا گریه میکنه میگم ببرم ببینم راحت میخوابه

اره میبرم

اره .این موقع ها میبرم چون تنها هستم باید وایسم شوهرم برگرده

سوال های مرتبط

مامان آیــاز🩵❄️ مامان آیــاز🩵❄️ ۴ ماهگی
مامان دخملی🩷🎀 مامان دخملی🩷🎀 ۷ ماهگی
مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی
مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی
مامان گندم عروسک🌾🩷 مامان گندم عروسک🌾🩷 ۱۵ ماهگی
مامان فاطمه زهرا🩷 مامان فاطمه زهرا🩷 ۱۴ ماهگی