۷ پاسخ

اره خب روز ببر

اره من شباقبل خاب ی شب درمیون دخترمو۱سالو۷ماهشه سه شب درمیون پسر۵۷روزموحموم میدم

شب نه ، من صبحا میبرم

از اول شب میبرم که راحت بخوابه

همیشه
ک راحت بخاابه

من شب میبرم اون حرفا خرافاته بابا

من همیشه شبا میبرم راحت میخوابه

سوال های مرتبط

مامان حلماوامیر علی مامان حلماوامیر علی ۱۰ ماهگی
مامان آیــاز🩵❄️ مامان آیــاز🩵❄️ ۴ ماهگی
مامان آوینا🩷🐣 مامان آوینا🩷🐣 ۱۶ ماهگی