۵ پاسخ

ما تو بارداری یه چیزی نباید بخوریم بعدشم همینطور😄

دلت خواسته کمی بخور بعدش عرق نعنا بخور

ن اصلا نخور چون رحمت سردی میکنه و ازش صدا میاد
و اینکه تا 10 روز میتونی همچچی بخوری بعد 10 روز رعایت کن چون تا قبل 10 روز بچه دلپیچه ای نداره

نخور اگه دلت میخواد فوقش یه تیکه کوچولو نفخ داره بچه اذیت میشه

عزیزم اصلا نخور بچه اذیت میشع اگه شیر خودتو میدی

سوال های مرتبط

مامان دایان مامان دایان روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد قائم مامان محمد قائم ۱ ماهگی
مامان آترین🧸🌈 مامان آترین🧸🌈 ۱۴ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان ✨امیر و بهار✨ مامان ✨امیر و بهار✨ ۱۴ ماهگی