۵ پاسخ

متاسفانه با شیر میخوابه

دراز میکشه می‌خوابه. نهایت 5 دقیقه طول بکشه

رو پا

خودش دراز میکشه میخوابه

روپا بیشتر گاهی هم بغل میکنم میزنم پشتش میخابه یا چیزی نشون میدم میبینه میخابه هرزگاهی هم خودش هی قل میخوره اینقدر شیرمیخوره میخابه

سوال های مرتبط

مامان باقلوا مامان باقلوا ۱ سالگی
مامان بیبی🩷🩷🩷 مامان بیبی🩷🩷🩷 ۱ سالگی
مامان شیرین عسل😋🍡🥹 مامان شیرین عسل😋🍡🥹 ۱ سالگی