سلام
علت بوی بد واژن دلیلش چیه

۸ پاسخ

خب کلا طبیعی باشه همه چی ن خارش نه سوزش نه عفونت کلا بخای فکر کنی اونجا اصلا بو خوبی نمیده ک انقد خیس میمونه ترشحاتی داره عرق میکنه به نظرت میخای بو گل بده🤔🤔🤔😁

حتما برو دکتر ک قرص و پماد بده بهت

عزیزم‌ اگه سوزش یا خارش نداری و ترشح اشکال نداره طبیعی هست هرروز خودتو با شامپو بچه بشور

منم همین احساسو دارم ،اما همیشگی نیست ...حس میکنم نسبت به بوها حساس شدم ...چون هیچ علائم عفونت ندارم

داشتن رابطه خشن یا نامناسب باعث زخم واژن شد و ایجاد التهاب و بوی بد و خارش میش

عفونت یا داشتن رابطه جنسی نامناسب ک باعث زخم واژن شده

عفونت به دکتر بگو دارو بده

عفونت

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی
مامان روژان مامان روژان روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی
مامان 💖👶🏻🍼 مامان 💖👶🏻🍼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آراد مامان آراد ۸ ماهگی
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی