۹ پاسخ

تو یخچال

یقچال چون آب میشن

منم استفاده میکنم بیرونه اب نمیشه

یخچال باشه

بزار یخچال اینجوری استفادش راحت تره بیرون نرم میشه موقع استفاده کثیف کاری میشه

من بیزون هستش اما جایی هست که نسبتا سرد بلشه‌

تو یخچال بهتره .اگ هوا سرد هم باشه بیرون مشکلی نیس

نه عزیزم برا من بیرونه هر شب میذارم ابم نمیشن تو داروخونه هم یخچال نبودن

حتما بزار يخچال اب ميشن

سوال های مرتبط

مامان همتا خانوم💝 مامان همتا خانوم💝 روزهای ابتدایی تولد
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته بیست‌وششم بارداری
مامان buny مامان buny هفته بیست‌ونهم بارداری