۶ پاسخ

من عاشق شیرینی بودم چیزای شیرین دوست داشتم بچم دختر شد

من ویارم هم شور وترش بود هم شیرین بچم پسره
اما سر دخترم از شیرینی متنفر بودم

منم شیرینی اصلا نمیتونم بخورم و هنوز جنسیت نمیدونم هر چی غذا ترش تر راحتر میخورم و ترشی نباشه ک نمیتونم غذا رو بخورم 😋

منم شیرینی میخورم مثل خرما همون لحظه بالا میاوردم پسره

منم قبلا ها شیرینی خیلی دوست داشتم الان متنفرم.جنسیت هم نمیدونم چیه

به ویار نیست ولی من اویل شیرینی اصلا دوست نداشتم بچم پسره

سوال های مرتبط