چیزهای شیرین که میخورم حالم بد میشه میخام بالا بیارم چراااا

۷ پاسخ

چون ویارت اینطوریه
منم ترشیجات میخورم اینطوری میشم

سلام .هفته ۱۲ هستم . دوروزه درد زیر شکم دارم. خصوصا وقتی معدرت میخوام میرم دستشویی.خیلی نگرانم ایا ممکنه خطری باشه کیا اینطوری هستن

منم همینم

منممممم دیروز رفته بودم ان تی گفته بود چیز شیرین بخور حالم بد شدهههههه بودااااااا

منم همینجور بودم دقیقا

وایی دقیقا منم اصلا حالت تهوع میگیرم🤢

نخور خب 😐😂

سوال های مرتبط