۱۲ پاسخ

تو هفته شما دمیترون ممنوع نباید بخوری همون ب۶.اگر خیلی حالت بد میشه هر۸ساعت بخورین.ولی در کل طبیعیه

فقط باید تحمل کنی تا بگذره

اخ عزیزم کاش میتونستیم کمکت کنیم من خودم چون این روزارو گذروندم خیلی درک میکنم چقد حس بدیه ولی تنها راهش تحمله من هرکاری میکردم خوب نمیشدم ک نمیشدم

من خودم قرص متوکلوپرامید میخوردم
اما یک هفته که قطع کردم چون فکر میکنم بدون قرص بهترم . درهرصورت این تهوع هست تا دورانش طی بشه
به امید خدا هفته ۱۲ بهتر میشی
به بقیه دوستان هم گفتم به شما هم میگم
خوردن سیرابی و میوه به خیلی کمک میکنه که کمتر بشه

منم اینجوری بودم هفته ات ک بره بالا آروم آروم خوب میشی

من فقط پرتقال بو میکردم حالم خوب میشد

این قرص‌ها فایده ای ندارن منم مثل شما هستم وقتایی که حس تهوع داری آدامس نعنایی بجو یا لیمو ترش بو کن

وای منم همینجوریم😭😭😭😭😭دیگه دستشویی خونمونم نمیتونم برم با اینکه توش خوشبو کننده گذاشتم

الهی عزیزم منم از هفته هشت تا هفته هفده اینجوری بود باید تحمل کنی بعد غذا کم کم بخوری

هوففففف از اینروزا😟باید تحمل کنی تا بگذره
لیمو بو کن

لیمو ترش یا پرتقال بو کن

عزیزم بهترع دمیترون نخوری

سوال های مرتبط