۸ پاسخ

خونابه اصلا طبیعی نیست برو دکتر شایدهماتومه

نه اگه خون دیدی برو بیمارستان

برو دکتر حتما اصلا طبیعی نیست

باید بری خون طبیعی نیس

هم درد داري هم خون ديدي چ طبيعيه

پاشو برو زایشگاه مرخصی بگیر

نه چه عادیه هست پاشو سریع بروزایشگاه

نه عزیزم خونابه باید بری زایشگاه

سوال های مرتبط

مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرین و آیهان🐥🐣 مامان آرین و آیهان🐥🐣 ۱ ماهگی
مامان جوجه کاکلی🩵 مامان جوجه کاکلی🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۱۰ ماهگی
مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 ۸ ماهگی
مامان وروجك ها مامان وروجك ها روزهای ابتدایی تولد