۴ پاسخ

بچه ها شما اسید فولیک میخورید

منم ندارم

حالش رو ببر

نگران نباش خیلی کیف میده هیچ علائمی نداشته باشی من برا بارداری های قبلیم خیلی اذیت شدم برا این عالیم 😊

سوال های مرتبط

مامان دوستی مامان دوستی هفته نوزدهم بارداری