بعدانومالی چه آزمایش یا سونوگرافی هست؟

۱ پاسخ

آزمایش قند ک شربت میخوریم تو سه مرحله انجام میشه یه سونو تو ۸ماه واسه چسبندگی رحم و اینک بچه تو چه حالتی قرار داره

سوال های مرتبط

مامان Kian💙karen مامان Kian💙karen روزهای ابتدایی تولد