خانمها وارد دوازده هفته شدن شکم کم کم جلو میاد؟؟

۷ پاسخ

بره منم مقداری اومده جلو مطمئنم تو لگن نیست چون دستگاه سونو رو گذاشت زیر نافم

اصلا گوش نکن که میگن نفخه و بچه نیست و فلان
اولا اینا همش به ژنتیک بدن خودت بستگی داره من تو ۱۰ هفته شکم داشتم
دوما بستگی به سایز مثانه داره که وقتی کوچیک باشه بچه زودتر میاد تو شکم
پس واسه هرکسی فرق داره
یه کوچولو شاید نفخ داشته باشی ولی همش نیس عزیزم

از بیست هفته میاد جلو کم کم

عزیزم بستگی به ساختار بدنت داره بنظرم،من الان یه مقدار کم شکم دارم و نفخ هم نیست چون موندگارِ

هرکس میگه شکم دارم همه میان میگن وا نینی خیلی کوچولوئه من شکم نداشتم و فلان چ شکمی
مگه کل فضای شکم واسه نینیه؟
چیزی که علمش رو هم ندارن میگن و نگران میکنن بقیه رو

نه عزیزم نفخه من الان خییییلی کم ی زره دراوردم

زوده مگه شکمت خیلی تخت باشه

سوال های مرتبط

مامان گل دختر//گل پسر مامان گل دختر//گل پسر ۲ ماهگی
مامان آرین💙 مامان آرین💙 ۱ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین هفته سیزدهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری
مامان قندعسلا👶🏻💙 مامان قندعسلا👶🏻💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان عچل مامان عچل هفته شانزدهم بارداری
مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری
مامان امیررضا😍❤️ مامان امیررضا😍❤️ ۳ ماهگی