۱۶ پاسخ

۱۷۴۶تومن

فقط سونو ۱۸۰۰

۱۷۰۰تومن

۱.۲۷۰تومن

۳ونیم تا ۵ونیم تقریبا بستگی ب جایی میری داره

800سنو 4تومن ازمایش

برای من ۱۳۰۰ شد که بیمه تکمیلی داشتم ۵۰۰‌وخورده ای دادم

ازمایشم نداشتم ننوشت دکترم

۲۳۴۵ شد برامن

انومالی من ازاد شد ۲۳۰۰

واسه من آزاد ۱۹۰۰ شد

من دیروز رفتم ۷۰۰ تومن شد انومالی نرفتم

یه هفته پیش ۲۵۰۰

سونو يه تومن
ازمايشش سه تومن

۴تومن

من همین امروز رفتم ۱۷۴۰

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیهان کوچولوم🫄 مامان نیهان کوچولوم🫄 روزهای ابتدایی تولد