۲ پاسخ

حساسیت به پوشک میتونه باشه

خوب شسته نمیشه . سوخته . پماد زینک اوکساید بزن و موقع شستن اگر با اب نمیشوری و دستمال مرطوب میزنی اینکارو نکن . ببر بشور تا جایی ک اب هست

سوال های مرتبط

مامان آرمین و آرمیس مامان آرمین و آرمیس ۴ ماهگی
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی