پسر منم همینطوری بود، الرژی به پروتئین گاوی ، حتما ببرش دکتر مدفوعشم چک کن خلطی و رگه خونی نباشه، به منن همه میگفتن گرمیه ،ولی به خاطر الرژی بود🤦🏻♀️🤦🏻♀️
یا از گرمی یا بوس
شاید حساسیت داده به پروتین گاوی
دختر منم زد و بعد دکتر گفت که فعلا لبنیات و بادام زمینی و محصولات کنجدی نخور چون تشدید میکنه ، بعدم خوب شد
داره بزرگ میشه
فقط بدنش هم میزنه؟
طبیعیه عزیزم پسر منممیزد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.