وسط ابروهای دخترم اینجوری جوش ریز زده برا چیه

تصویر
۶ پاسخ

ببین شوینده های الکی که دیگران میگن نزن،فقط پماد ثمین کودک بزن عاالیه

ببر دکتر ببینه
برای پسر منم شده بود
براش پماد هیدروکورتیزون و ایروکس داد زدم دو سه روزه خوب شد

آکنه نوزادی عزیزم دکتر به من گفت سعی کن روزی یکبار صورتشو با مایع مخصوص کودک بشوری و صورتشو تمیز نگه داری

شما هم حتما ببر دکتر گناه داره

بچه ی منم اینطوریه
صورتش دون دون میشه
مدفوعش خلطیه
دکتر گفت به پروتئین گاوی حساسیت داره
لبنیات و هر چیزی که با لبنیات درست میشه
مث بیسکوئیت و کیک و گوشت گاوی باعثش میشن سویا و دلستر و حلواشکری ارده،پفک،بادوم اصلا خوب نیست براش.
داروی اس امپرازول داد و گفت شیر خشک آلترا استفاده کنم قطره ی آد هم یه مدل خاصی بهس میسازه

ماله دخترمم اونجوری بود خوب شد جای نگرانی نداره

سوال های مرتبط

مامان هانا🩷 مامان هانا🩷 ۶ ماهگی
مامان آرمین و آرمیس مامان آرمین و آرمیس ۴ ماهگی
مامان کایرا 💓🥰 مامان کایرا 💓🥰 ۱۵ ماهگی