ببین شوینده های الکی که دیگران میگن نزن،فقط پماد ثمین کودک بزن عاالیه
ببر دکتر ببینه
برای پسر منم شده بود
براش پماد هیدروکورتیزون و ایروکس داد زدم دو سه روزه خوب شد
آکنه نوزادی عزیزم دکتر به من گفت سعی کن روزی یکبار صورتشو با مایع مخصوص کودک بشوری و صورتشو تمیز نگه داری
شما هم حتما ببر دکتر گناه داره
بچه ی منم اینطوریه
صورتش دون دون میشه
مدفوعش خلطیه
دکتر گفت به پروتئین گاوی حساسیت داره
لبنیات و هر چیزی که با لبنیات درست میشه
مث بیسکوئیت و کیک و گوشت گاوی باعثش میشن سویا و دلستر و حلواشکری ارده،پفک،بادوم اصلا خوب نیست براش.
داروی اس امپرازول داد و گفت شیر خشک آلترا استفاده کنم قطره ی آد هم یه مدل خاصی بهس میسازه
ماله دخترمم اونجوری بود خوب شد جای نگرانی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.