۴ پاسخ

من سیب زمینی آب‌پز و زرده تخم مرغ آب‌پز رو با هم له میکنم کره میزنم میدم میخوره
میتونید پودر مغزیجات یا آرد جوانه گندم هم بزنید

دکتر پسرم شش ماهش که تمام شد گفت بده سه روز زرده تست بگیر بعد سه روز سفیده.حواست باشه از خیلی کم شروع کن.با کره مخلوط کن و خوب خوب له کن چون اولش یه ذره بافت دار باشه لب نمیزنن

زرده و سفیده از هفته آخر ۶ ماهگی مجازه میتونی کره بزنی

بااب قاتی کن گلم

سوال های مرتبط

مامان پناه🫀 مامان پناه🫀 ۱۲ ماهگی
مامان 👶💙علیرضا 💙👶 مامان 👶💙علیرضا 💙👶 ۱ سالگی
مامان کیان🌌و کیارش مامان کیان🌌و کیارش ۱ سالگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۱ سالگی
مامان مهراد❤️ مامان مهراد❤️ ۱۲ ماهگی
مامان فاطمه سادات مامان فاطمه سادات ۲ سالگی
مامان رسا مامان رسا ۹ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۸ ماهگی
مامان 💜آوینا💜 مامان 💜آوینا💜 ۱۱ ماهگی
مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی