۷ پاسخ

من هر روز میخورم فاموتیدین ۴۰

من هروز صبح پنتو پرازول شب فاموتیدین میخورم

والا من از اول خوردم البته دکترم داد بهم

منم میخورم دکتر نوشته برام

ن مشکلی نیست بخور

من میخورم دکتر برام گرفت فاموتیدین ۴۰

منم تا درد میگیره میخورم

سوال های مرتبط

مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیناز🧚‍♀️ مامان آیناز🧚‍♀️ ۲ ماهگی