سلام خانوما من چرا احساس میکنم بچه پایینه

۴ پاسخ

عزیزم کم‌کم میاد بالا تو این هفته ها هنوز زیر نافته رحم از جای اصلیش حرکت کرده و کم کم رو ب بالا میاد..انگار یه گوله سفت زیر نافته و‌گهگاهی خودشو سفت میشه

الانکه عادیه تا ۲۰ هفته یا ۱۸ هفته رحم تو لگن بعد میاد بالا سمت ناف

بچه فک کنم الان باید پایین باشه

منم حرکتاشو رو مثانه م حس میکنم هنوز

سوال های مرتبط

مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی
مامان دختر م وفسقلی مامان دختر م وفسقلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فسقلی🩷💙 مامان فسقلی🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری