بچها چرا احساس میکنم بچه پایینه؟

۵ پاسخ

بنظرم نی نی پسره

عزیزم مگه بچه رو حس میکنی

انتی احتمال چی داده جنسیت رو؟!
میگن دختر پایین شکم میشه البته بعضا

همه همین حسودارن عزیزم

منم همبن احساس دارم

سوال های مرتبط

مامان دختر م وفسقلی مامان دختر م وفسقلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان علي وکوچولو.💙 مامان علي وکوچولو.💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری