مامانا از چند هفته باید بریم برا نوار قلب؟

۴ پاسخ

از ۳۴ به بعد

آخه دیدم بعضیا نوشتن هر هفته میرن

بستگی به شرایط مادر و نوزاد داره
معمولا فقط دو هفته آخر میگن
ولی من تو هر دو بارداریم چون فاکتور خطر داشتم از اواسط ماه هشتم هفته ای دوبار نوار قلب جنین انجام میدادم

هر موقع نیاز داشتی برو

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی و آریا مامان امیرعلی و آریا هفته سی‌وششم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی