خانما از کی باید بریم نوار قلب بچه چک کنیم🛑🛑🛑🛑

۲ پاسخ

فقط وقتی تنگی نفس داشتی یا حرکت بچتو حس نکردی یا حس انقباض داشتی برو بیمارستان ان اس تی میگیرن برات

۳۷هفته ب بعد معمولا ان اس تی میگیرن

سوال های مرتبط

مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان ۷ ماهگی
مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی