۶ پاسخ

دکتر من گفت ۲ هفته یه بار بیا که بشم ۳۷ هفته برا زایمان بگه چیکار کنم بعدش هر روز نمیشه

من ک یبارم ندادم

من دکترم گفت از ۳۲ هفته تا ۳۷ هفته یک بار فقط بری کافیه که اونم گفت هر موقع وقت داشتی برو بیمارستان انجام بده

عزیزم شما دختر دارید یا پسر ک اسمشو گذاشتید نیهان؟

نه مگر شرایط خاص و مشکل دار باشه

نه کی گفته ؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی و آریا مامان امیرعلی و آریا هفته سی‌وهفتم بارداری