دکتر من گفت ۲ هفته یه بار بیا که بشم ۳۷ هفته برا زایمان بگه چیکار کنم بعدش هر روز نمیشه
من ک یبارم ندادم
من دکترم گفت از ۳۲ هفته تا ۳۷ هفته یک بار فقط بری کافیه که اونم گفت هر موقع وقت داشتی برو بیمارستان انجام بده
عزیزم شما دختر دارید یا پسر ک اسمشو گذاشتید نیهان؟
نه مگر شرایط خاص و مشکل دار باشه
نه کی گفته ؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.