۴ پاسخ

انقباض ک هردیقه باشه خو ب زودی طرف میزاعه
قرص میخورم شیاف میزنم امپول هفتگی تا کمی بهتر بشم

من هفته ای یه بار میرم

من هفته ای سه بارمیرم ان اس تی

انقباضی که. هر سه دقیقه بگیره ول کنه نیاز ب نوار داره

سوال های مرتبط

مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی