۴ پاسخ

نه پس نمیزنه
واسه خوابیدن و زمانایی که بیقراری میکنه پستونک خیلی خوبه

نه عزیزم

ن مگه پستونک سیرش میکنه

من برای رفلاکس بهش میدم ، هنوز که پس نزده

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۸ ماهگی