چرا من روغن میزنم شکمم بدتر میخاره شکمم؟😑😂

۸ پاسخ

روغن نازگیل بزن یاازداروخانه کرم مخصوص بخر

وقتی میخاره نزن شاید حساسیت داری

من ک میزنم خوب البته زیادمیزنم روزی دوبار

منم دقیقا روغن زیتون میزنم اینجوریه حساسیت داریم بهش

زيتون بزن

چه روغنى ميزنى

منم دوروزه خیلی میخاره

منننم

سوال های مرتبط

مامان نعمت خدا🧿کیان مامان نعمت خدا🧿کیان ۳ ماهگی