مامانا بلال مشکلی نداره بخورم؟؟ برای شیرم!!

۲ پاسخ

بلال خیلی شیرآوره
ولی نفخش هم زیاده

خوبه
شیر رو زیاد می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان آراد🐣 مامان آراد🐣 ۹ ماهگی
مامان النا وهانیه مامان النا وهانیه ۹ ماهگی
مامان اورهان🧒🩵 مامان اورهان🧒🩵 ۱۰ ماهگی
مامان ســــیدامیررضا مامان ســــیدامیررضا ۱۴ ماهگی