۷ پاسخ

اصولاً خودشون میدن اگه ندادن بهشون بگو

بنظرتون تو هفته من آهن اسیدفولیک باید بخورم؟

ب من هیچ نمیده فق قد وزنم

سلام آره قرص آهن . دی 1000. مولتی...

ب من ک چیزی ندادن ، فقط وزن و فشار مبگبرن

اره مولتی ویتامین داد ب من

ویتامین دی
آهن ب من دادن

سوال های مرتبط

مامان قلبم👣🩵🐣 مامان قلبم👣🩵🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان محمدصدراو تودلی مامان محمدصدراو تودلی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ارتمیس مامان ارتمیس هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۲ ماهگی
مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی