۴ پاسخ

چون سفته میمونه رو معده منم سیب خوردنی اینجوری میشم رنده کن بخور

بخداااا منم همینطوریمممممم
اصا سیبو نیستم با اینکه قبلا میخوردم

منم سیب خوردنی بالا میاوردم البته با معده خالی خوردنی بالا میاوردم

کمپوت کم بخور یا چایشو بخور .شاید چون معدت دیر هضم می‌کنه اذیت میشی

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۶ ماهگی
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری